اخبار

افزایش ۱۴ درصدی آمار تولید کربنات سدیم

فهرست مطالب

افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم

مقدمه

در این مطلب به بررسی روند افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم خواهیم پرداخت. شرکت کربنات ایران یکی از بزرگترین تامین کننده کربنات سدیم در کشور می باشد. که با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران تامین سایر مواد اولیه شیمیایی را نیز بر عهده دارند. این مجموعه با سابقه ای طولانی در روند تامین و فروش کربنات سدیم از تامین کنندگان برتر این محصول در سطح کشور می باشد.

شرکت کربنات ایران به دلیل کسب نمایندگی از برندهای معتبر تولید کننده کربنات سدیم ، نقش بسزایی در روند تامین این محصول بر عهده دارد. لذا افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم ارتباط مستقیمی با فرآیند تامین این محصول دارد. این مجموعه انواع کربنات سدیم مصرفی صنایع ، تولیدی ها و مصرف کنندگان را به صورت مستقیم و بدون واسطه تامین می نماید.

پس هر گونه کمبود و خلل در روند تولید این محصول موجب بروز مشکلات عمده ای برای خریداران خواهد شد. در طی چند ماه اخیر با توجه به وضعیت مصرف سوخت در کشور ، روند تولید کربنات سدیم با کاهشی 45 درصدی مواجه شده است. که به طبع آن ، روند تولید ، صنایع و مصرف کنندگان نیز دچار مشکلاتی شده است. زیرا کربنات سدیم به عنوان یک ماده اولیه در صنایع و تولیدی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در جهت رفع این مشکل شرکت کربنات ایران مکاتباتی را با تولید کنندگان این محصول در طی جلسات مختلف انجام داده است. و با گرفتن قول مساعد از سوی مدیران این کارخانجات ، روند افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم از سمت تولید کنندگان کلید خورده است. و انتظار می رود با افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم در طی ما جاری ، مشکل کمبود این محصول در بازار رفع گردد.

 

عوامل موثر در جهت افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم

عوامل بسیاری در افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم دخیل می باشند. لذا در این بخش می خواهیم به بررسی عوامل موثر بر افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم بپردازیم. همانگونه که بیان شد کربنات سدیم جزو مواد اولیه شیمیایی ضروری برای صنایع مرتبط می باشد. و چون به عنوان یک ماده اولیه اصلی در خطوط تولید مصرف می گردد.

پس می بایست به صورت مداوم و مستمر از سوی تولید کنندگان کربنات سدیم تامین گردد. ولی در طی ماه های اخیر عواملی بر روند تولید این محصول تاثیر گذاشته اند. و باعث شده اند تا میزان تولید کربنات سدیم در حد قابل توجهی کاهش یابد. یکی از این عوامل ، موضوع فرا رسیدن فصل سرما و به طبع آن افزایش مصرف سوخت از سمت مصرف کنندگان خانگی می باشد.

که موجب عدم تامین کافی سوخت برای کارخانجات تولید کننده کربنات سدیم شده است. بنابراین انتظار می روند تا پایان فصل سرما و افزایش نسبی دمای هوای ، روند تولید کربنات سدیم روندی کاهشی را شاهد باشد. مورد دیگری که در روند افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم موثر می باشد. افزایش میزان تقاضا و صادرات این محصول می باشد.

در کنار این عوامل ، رشد تقاضای داخلی نیز در فرآیند افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم دخیل می باشد. زیرا در بازه زمانی از سال قرار داریم. که تقاضای تولید کنندگان برای خرید کربنات سدیم روندی صعودی را طی نموده است. تمامی این عوامل در کنار هم موجب شده اند تا دست اندرکاران ذینفع ، با اتخاذ تدابیر ویژه ای ، موجبات افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم را فراهم نمایند.

با این میزان از افزایش تولید کربنات سدیم ، در این مقطع زمانی از سال ، شاهد رفع نسبی مشکلات مرتبط با تولید کنندگان داخلی و صادرات این محصول خواهیم بود. و انتظار می رود با تحقق این موضوع ، آمارهای مرتبط با شاخص اقتصادی و تولید داخلی نیز ، روندی مثبت داشته باشند.

 

افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم

 

انواع کربنات سدیم قابل عرضه توسط شرکت کربنات ایران

 

 

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی مراغه

 

بازخوردهای اقتصادی افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم

بر اساس بررسی های میدانی و آماری که صورت گرفته است. افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم ، بازخوردهای بسیار مثبتی در شاخص های تولید داخلی و رشد اقتصادی سه ماهه آخر سال جاری خواهد داشت. زیرا کربنات سدیم جزو مواد اولیه شیمیایی اصلی در صنایع بزرگ تولیدی کشور می باشد. و از لحاظ آماری میزان تولید و مصرف آن اعداد قابل ملاحظه ای می باشند.

پس بروز هرگونه روند کاهشی یا صعودی در روند تولید و یا مصرف کربنات سدیم ، به سرعت تاثیر خود را بر آمارهای تولیدی و اقتصادی بر جای خواهد گذاشت. در چهار ماهه آخر سال جاری ، روند تولید این محصول دچار کاهش شده است. و چون میزان کاهش تولید ، از لحاظ عددی مقداری قابل توجه می باشد. و به طبع آن نیز میزان تولید محصولات مرتبط به صورت قابل توجهی دچار کاهش شده است.

بر اساس داده های آماری نیز میزان تنزل شاخص های تولیدی و اقتصادی ، مقداری در حدود 0.03 درصد می باشد. اما با افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم ، انتظار بر این است که آمارهای مرتبط ، رشدی در حدود 0.01 درصدی را شاهند باشند. که این روند موجب افزایش ارز آوری ، کاهش شاخص بیکاری ، رشد گردش اقتصادی و سایر موارد مربوطه خواهد شد.

در حالت کلی و از نقطه نظر اقتصادی ، افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیم ، موجب رشد 0.009 درصدی شاخص کل تولید داخلی و رشد 0.0014 درصدی شاخص اقتصادی خواهد گشت. در کنار این تاثیرات مثبت ، گردش مالی ، نرخ اشتغال ، میزان صادرات مرتبط با این محصول نیز دچار رشد خواهند شد.

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنان

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

برچسب‌ها: افزایش 14 درصدی آمار تولید کربنات سدیمخرید کربناتخرید کربنات سدیمخرید کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهخرید کربنات سدیم سبکخرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهخرید کربنات سدیم مراغهخرید کربنات سمنانخرید کربنات مراغهسودا اششرکت آب اکسیژنه ایرانشرکت کربنات ایرانفروش سودا اشفروش عمده کربنات سدیمفروش کربناتفروش کربنات سدیمفروش کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهفروش کربنات سدیم در تبریزفروش کربنات سدیم در تهرانفروش کربنات سدیم سبکفروش کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهفروش کربنات سدیم مراغهفروش کربنات سمنانفروش کربنات مراغهفروشنده عمده کربنات سدیمقیمت کربنات سدیمکربنات دو سودکربنات سدیم 50 کیلوییکربنات سدیم سبککربنات سدیم سمنانکربنات سدیم سنگینکربنات سدیم مراغهکربنات سمنانکربنات مراغهنماینده کاوه سودانماینده کربنات سمنان

جدیدترین مطالب

رشد ۶ درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها

رشد 6 درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها مقدمه با گسترش روزافزون صنایع…

3 ماه قبل

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم ۵۰ کیلویی

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم 50 کیلویی مقدمه در این مقاله، به بررسی روش‌…

5 ماه قبل

مصرف کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تصفیه نفت خام

مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی در تصفیه نفت خام مقدمه مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در صنایع غذایی

کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در صنایع غذایی مقدمه کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در…

5 ماه قبل

استفاده از کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در آزمایشگاه های شیمی

استفاده از کربنات سدیم 50 کیلویی در آزمایشگاه های شیمی مقدمه استفاده از کربنات سدیم…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تولید مواد شوینده

کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید مواد شوینده مقدمه کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید…

5 ماه قبل