اخبار

تامین ۴۰ درصدی کمبود کربنات سدیم

فهرست مطالب

تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم

مقدمه

هدف  از این مقاله بررسی چگونگی تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم در 3 ماهه آخر سال جاری می باشد. شرکت کربنات ایران به عنوان یکی از تامین کنندگان عمده انواع کربنات سدیم سبک و سنگین در کشور فعالیت دارد. و با همکاری با شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت متانول ایران و شرکت استیک ایران در زمینه تامین انواع مواد اولیه شیمیایی صنایع ، فروش آب اکسیژنه و فروش متانول فعالیت می نماید. و در طی سال های اخیر به یکی از بزرگترین تامین کنندگان کربنات سدیم کشور بدل شده است.

شرکت کربنات ایران با دارا بودن سابقه ای طولانی در کنار امکانات حمل و نقلی پیشرفته ، اقدام به تامین و فروش کربنات سدیم سبک و سنگین نموده است. و با دایر نمودن شعبات متعدد در اقصی نقاط کشور ، پروسه تامین و فروش این محصول را انجام می دهد. این مجموعه در همکاری با تولید کنندگان این محصول و با تامین به موقع و توزیع مناسب کربنات موجب  تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم در اواخر سال جاری شده است.

تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم ، باعث حل بسیاری از مشکلات اخیر به وجود آمده برای واحدهای تولیدی شده است. شرکت کربنات ایران نیز با توزیع مناسب و به موعد این محصول ، سهم ارزنده ای در روند تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم دارا می باشد. در 4 ماهه آخر سال جاری ، به وجود آمدن برخی مشکلات از نظر تامین سوخت کارخانجات تولید کننده ، موجب کمبود این محصول در بازار شده است.

ولی این مجموعه با  اتخاذ تدابیر ویژه در کنار نشست های مکرر با تولید کنندگان کربنات سدیم ، موجب افزایش 20 درصدی تولید این محصول گردیده است. به همین خاطر با این میزان از افزایش تولید ، شاهد افزایش عرضه کربنات سدیم و جبران کسری این محصول در بازار خواهیم بود.

 

عوامل موثر در تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم

در این بخش نیز به بحث و بررسی در مورد عوامل موثر در تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم خواهیم پرداخت. یکی از عوامل مهم و موثر در تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم ، عامل افزایش تقاضا از سوی خریداران می باشد. با توجه به قرار گرفتن در بازه زمانی از سال که ، میزان تقاضا برای خرید محصولات مرتبط با کربنات سدیم رشد قابل ملاحظه ای نموده است.

لذا به طبع این موضوع ، افزایش تقاضای چند برابری برای خرید کربنات سدیم از سوی خریداران رخ داده است. این میزان افزایش تقاضا به حدی می باشد. که میزان تولید فعلی تولید کنندگان کربنات سدیم ، جوابگوی آن نمی باشد. در نتیجه در بازار شاهد کمبود گسترده انواع کربنات سدیم و سنگین می باشیم. از سوی دیگر نیز ، کربنات سدیم به عنوان مواد اولیه در برخی از صنایع مادر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

و کمبود این محصول در این برهه زمانی از سال ، باعث توقف خط تولید صنایع مرتبط خواهد شد. بنابر این تولید کنندگان و تامین کنندگان این محصول جهت رفع کمبود کربنات سدیم ، می بایست ظرفیت خطوط تولید خود را افزایش دهند. تا با تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم ، مشکلات به وجود آمده برای صنایع و تولیدی های مصرف کننده رفع گردد.

در حال حاضر برای تولید کنندگان کربنات سدیم ، افزایش ظرفیت خطوط در کنار عرضه به موقع و مستمر این محصول ، بهترین گزینه در جهت تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم می باشد. شرکت کربنات ایران نیز  با دایر نمودن شعبات متعدد در سراسر کشور ، گام مهمی در راستای تامین و توزیع مستمر کربنات سدیم در سراسر کشور برداشته است.

 

تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم

 

انواع کربنات سدیم قابل عرضه توسط شرکت کربنات ایران

 

 

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی مراغه

 

پیامدهای تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم در بازار

با توجه به بررسی های صورت گرفته ، تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم پیامدهای مثبتی را به دنبال خواهد داشت. زیرا این محصول به عنوان یک ماده اولیه اصلی در خطوط تولید ، محصولات مرتبط به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. و بخاطر گستردگی ، مصرف این محصول ، رشد میزان مصرف آن مقداری در حدود 860 هزار تن برآورد شده است.

با توجه به اینکه رشد میزان مصرف کربنات سدیم عدد قابل ملاحظه ای می باشد. لذا پیش بینی می شود با وضعیت موجود تولید کربنات سدیم ، روند تامین این محصول در طی 3 ماهه آخر سال جاری دچار مشکل گردد. و چون کربنات سدیم یک ماده اولیه حیاتی در خطوط تولید می باشد. کمبود آن در روند تولید کاملا مشهود خواهد بود. بر اساس محاسبات صورت گرفته میزان کمبود این محصول در حدود 40 درصد پیش بینی شده است.

که می بایست در راستای تامین مواد اولیه صنایع ، تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم به سریعترین شکل ممکن انجام شود. البته ناگفته نماند که در این بین ، کارخانجات تولید کننده کربنات سدیم نقشی حیاتی را بر عهده دارند. زیرا می بایست با اتخاذ تدابیر ویژه ای مانند افزایش ظرفیت خود تولید ، تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم را انجام دهند.

در صورت همکاری تولید کنندگان در جهت تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیم ، کمبود به وجود آمده در کوتاهترین زمان ممکن رفع خواهد شد. و با تامین مجدد و مداوم کربنات سدیم ، تولیدکنندگان روند تولید خود را طبق روال سابق ادامه خواهند داد. و در تامین سفارش خریداران دچار مشکل نخواهند شد.

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنان

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

برچسب‌ها: تامین 40 درصدی کمبود کربنات سدیمخرید کربناتخرید کربنات سدیمخرید کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهخرید کربنات سدیم سبکخرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهخرید کربنات سدیم مراغهخرید کربنات سمنانخرید کربنات مراغهسودا اششرکت آب اکسیژنه ایرانشرکت استیک ایرانشرکت کربنات ایرانشرکت متانول ایرانفروش سودا اشفروش عمده کربنات سدیمفروش کربناتفروش کربنات سدیمفروش کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهفروش کربنات سدیم در تبریزفروش کربنات سدیم در تهرانفروش کربنات سدیم سبکفروش کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهفروش کربنات سدیم مراغهفروش کربنات سمنانفروش کربنات مراغهفروشنده عمده کربنات سدیمقیمت کربنات سدیمکربنات دو سودکربنات سدیم 50 کیلوییکربنات سدیم سبککربنات سدیم سمنانکربنات سدیم سنگینکربنات سدیم مراغهکربنات سمنانکربنات مراغهنماینده کاوه سودانماینده کربنات سمنان

جدیدترین مطالب

رشد ۶ درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها

رشد 6 درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها مقدمه با گسترش روزافزون صنایع…

3 ماه قبل

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم ۵۰ کیلویی

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم 50 کیلویی مقدمه در این مقاله، به بررسی روش‌…

5 ماه قبل

مصرف کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تصفیه نفت خام

مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی در تصفیه نفت خام مقدمه مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در صنایع غذایی

کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در صنایع غذایی مقدمه کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در…

5 ماه قبل

استفاده از کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در آزمایشگاه های شیمی

استفاده از کربنات سدیم 50 کیلویی در آزمایشگاه های شیمی مقدمه استفاده از کربنات سدیم…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تولید مواد شوینده

کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید مواد شوینده مقدمه کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید…

5 ماه قبل