اخبار

تامین ۵۰۰ تن کربنات سدیم برای صنایع

فهرست مطالب

تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع

مقدمه

روند تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع مربوطه در این مطلب مورد بررسی قرار خواهد گرفت. کربنات سدیم یکی از مواد شیمیایی با ویژگی های منحصر به فرد می باشد. که به عنوان ماده اولیه در تولید محصولات بسیاری مصرف می شود. کربنات سدیم یک ماده اولیه بسیار اساسی در صنایع مختلف به ویژه صنعت ساخت و تولید شیشه و بلور می باشد. و بیش از هر بخش دیگری در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت کربنات ایران یکی از بزرگترین تامین کنندگان انواع کربنات سدیم سبک و سنگین در کل کشور است. که با عرضه و فروش کربنات سدیم نیاز بخش های مختلف به این ماده اولیه را به صورت مداوم و مستمر تامین می نماید. این مجموعه با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران ، شرکت کلریدریک ایران و شرکت استیک ایران در تامین سایر مواد اولیه شیمیایی نیز نقشی اساسی دارد.

شرکت کربنات ایران با تاسیس شعبات متعدد در سطح کشور به ویژه شهرهای تهران و تبریز خرید این محصول را برای مشتریان تسهیل نموده است. این مجموعه دارای سابقه ای بسیار طولانی در تامین و فروش کربنات سدیم می باشد. و نیاز بسیاری از مصرف کنندگان کلان و خرد کشور را تامین می نماید. و جهت رفاه حال مشتریان و دسترسی سریع آن ها به مواد اولیه ، کربنات سدیم را در انبارهای خود به صورت مستمر موجود می نماید.

در طی چند ماه اخیر ، با توجه به روند صعودی تولید برخی تولیدکنندگان ، تقاضا برای خرید کربنات سدیم از سوی مصرف کنندگان افزایش یافته است. در این میان شرکت کربنات ایران در راستای تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های خود ، در سریعترین زمان ممکن تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع را عملی نموده و موجب ادامه روند صعودی تولید مشتریان خود شده است.

 

اقدامات انجام شده برای تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع

در طی چند ماه اخیر اقدامات ویژه ای در خصوص تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع از سوی شرکت کربنات ایران و تولید کنندگان این محصول صورت گرفته است. کربنات سدیم یکی از مواد اولیه های اساسی مورد نیاز در صنایع کلان کشور می باشد. به عنوان مثال صنایع ساخت و تولید شیشه ، بلور و کریستال یکی از بزرگترین مصرف کنندگان انواع کربنات سدیم می باشند.

که با توجه به میزان تولید آن ها ، میزان مصرف کربنات سدیم آن ها نیز مقادیر بسیار زیادی می باشد. صنعت ساخت تولید شیشه یکی از صنایع بزرگ کشور می باشد. که کربنات سدیم خوراک اصلی خطوط تولید آن می باشد. و امکان فعالیت خطوط تولیدی بدون تامین کربنات سدیم میسر نمی باشد. با توجه به شرایط پیش امده در طی ماه جاری بخش صنعتی نیازمند تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع برای خطوط تولید خود بود.

در این بین شرکت کربنات ایران نیز در راستای تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع به عنوان خوراک کارخانه تولید شیشه و بلور تمامی ظرفیت های خود را به کار گرفت. و با هماهنگی هایی که با تولیدکنندگان کربنات سدیم و شعبات خود انجام داد. توانست در کوتاهترین زمان ممکن تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع برای مصرف کنندگان را عملی نماید. این مجموعه شعبات متعددی را در سطح کشور دایر نموده است.

و همواره انواع کربنات سدیم سبک و سنگین را در انبارهای خود موجود دارد. میزان موجودیت کربنات سدیم در شعبات این شرکت به صورت مداوم و مستمر تامین می شود. تا مصرف کنندگان و خریدارن این محصول در هیچ برهه زمانی و مواقع نیاز دچار مشکل نگردند. با تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع برای صنعت شیشه و بلور گام مهمی در حمایت از تولید داخلی و کمک به تولیدکنندگان توسط شرکت کربنات ایران برداشته شد.

 

تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع

 

انواع کربنات سدیم قابل عرضه توسط شرکت کربنات ایران

 

 

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی مراغه

 

پیامدهای مثبت تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع به عنوان خوراک صنایع

حال می خواهیم به بررسی پیامدهای مثبت تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع به عنوان خوراک صنعت شیشه و بلور بپردازیم. همانگونه که قبلا بیان شد. کربنات سدیم خوراک اصلی کارخانجات ساخت و تولید شیشه ، بلور و کریستال می باشد. و تامین این محصول جهت فعالیت مستمر خطوط تولید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. و روند تامین این محصول می بایست به صورت دائمی صورت بگیرد.

در طول ماه جاری شاهد افزایش تقاضا برای خرید کربنات سدیم از سوی برخی تولیدکنندگان بزرگ صنعت شیشه و بلور بودیم. این میزان از افزایش تقضا برای خرید نیز ناشی از افزایش تعداد سفارشات خرید فرآورده های این کارخانجات بود. لذا در بازه زمانی کوتاهی درخواست تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع از سوی تولیدکنندگان شیشه و بلور مطرح شد. شرکت کربنات ایران نیز با تدابیری که از قبل اتخاذ کرده بود.

توانست در مدت زمان بسیار اندکی تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع را عملی نماید. تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایع به این دلیل در مدت زمان اندکی عملی شد. که این مجموعه ، کربنات سدیم را در انبارهای متعددی که در سطح کشور دارد. موجود نموده بود و با نیاز بازار عرضه این مقدار از کربنات سدیم را به انجام رساند. با تامین سریع و به موقع کربنات سدیم ، تولیدکنندگان سفارشات مشتریان خود را بر اساس زمان بندی های تعیین شده آماده تحویل نمودند.

با تامین به موقع سفارشات مشتریان ، شاهد رشد تولید کارخانجات تولید کننده خواهیم بود. و چون تامین کنندگان و تولید کنندگان کربنات سدیم و کارخانجات مصرف کننده این محصول به صورت زنجیره ای به هم وابسته می باشند. لذا با این روند شاهد رشد آماری هم در بخش تولید و هم در بخش فروش کربنات سدیم هستیم. که سود آوری چند جانبه ای را برای همه واحدهای مرتبط با این فرآیند در پی دارد.

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنان

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

 

برچسب‌ها: تامین 500 تن کربنات سدیم برای صنایعتامین کننده کربنات سدیمخرید کربناتخرید کربنات سدیمخرید کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهخرید کربنات سدیم سبکخرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهخرید کربنات سدیم مراغهخرید کربنات سمنانخرید کربنات مراغهسودا اششرکت آب اکسیژنه ایرانشرکت استیک ایرانشرکت پرکلرین ایرانشرکت سولفوریک ایرانشرکت کربنات ایرانشرکت کلریدریک ایرانشرکت متانول ایرانفروش سودا اشفروش عمده کربنات سدیمفروش کربناتفروش کربنات سدیمفروش کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهفروش کربنات سدیم در تبریزفروش کربنات سدیم در تهرانفروش کربنات سدیم سبکفروش کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهفروش کربنات سدیم مراغهفروش کربنات سمنانفروش کربنات مراغهفروشنده عمده کربنات سدیمقیمت کربنات سدیمکربنات دو سودکربنات سدیم 50 کیلوییکربنات سدیم سبککربنات سدیم سمنانکربنات سدیم سنگینکربنات سدیم مراغهکربنات سمنانکربنات مراغهنماینده کاوه سودانماینده کربنات سمنان

جدیدترین مطالب

رشد ۶ درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها

رشد 6 درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها مقدمه با گسترش روزافزون صنایع…

3 ماه قبل

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم ۵۰ کیلویی

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم 50 کیلویی مقدمه در این مقاله، به بررسی روش‌…

5 ماه قبل

مصرف کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تصفیه نفت خام

مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی در تصفیه نفت خام مقدمه مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در صنایع غذایی

کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در صنایع غذایی مقدمه کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در…

5 ماه قبل

استفاده از کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در آزمایشگاه های شیمی

استفاده از کربنات سدیم 50 کیلویی در آزمایشگاه های شیمی مقدمه استفاده از کربنات سدیم…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تولید مواد شوینده

کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید مواد شوینده مقدمه کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید…

5 ماه قبل