اخبار

رشد ۲۰ درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم

فهرست مطالب

رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم

مقدمه

در این مطلب می خواهیم به بررسی روند رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم بپردازیم. کربنات سدیم یکی از محصولات پرمصرف شیمیایی می باشد. که به عنوان ماده اولیه در خطوط تولید محصولات مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر نیز بحث ارتقا شاخص کیفی تولید آن برای مصرف کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. و تولید کنندگان نیز همواره به دنبال رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم می باشند.

شرکت کربنات ایران نیز با کسب نمایندگی از شرکت های معتبر یکی از تامین کنندگان برتر انواع کربنات سدیم سبک و سنگین در سطح کشور می باشد. که با داشتن سابقه ای بلند مدت فروش کربنات سدیم را در سطح کشور بر عهده دارد. این مجموعه با همکاری شرکت آب اکسیژنه ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران ، شرکت کلریدریک ایران و شرکت استیک ایران بسیاری از مواد اولیه شیمیایی را تامین و توزیع می نماید.

شرکت کربنات ایران همواره با نیاز سنجی از مستریان خود همواره رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم را از تولید کنندگان درخواست نموده است. تا محصولی با شاخص کیفی بالا را به دست آن ها برساند. این مجموعه با انجام مکاتبات بسیار با تولیدکنندگان این محصول خواستار رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم در طی ما های اخیر شده است.

تامین کربنات سدیم با کیفیت به صورت عمده و خرده در کنار ارائه قیمت مناسب از اهداف این مجموعه می باشد. و بخاطر همین موضوع توانسته است بیشترین رضایتمندی از سوی مشتریان و مصرف کنندگان را کسب نماید. ارتقاء شاخص های کیفی در روند تولید این محصول همواره از اولویت ها این شرکت بوده و سعی بر این است. تا با افزایش کیفیت محصولات تولیدی شاهد رشد کیفیت محصولات مرتبط تولیدی باشیم.

عوامل موثر در رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم

عوامل متعددی در رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم موثر می باشند. حال می خواهیم به معرفی برخی از عوامل موثر در رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم بپردازیم. کربنات سدیم یک محصول شیمیایی است. که به عنوان ماده اولیه در صنعت ساخت شیشه و بلور مصرف می گردد. در واقع می توان اینگونه بیان کرد. که کربنات سدیم خوراک اصلی خطوط تولید کارخانجات سازنده شیشه و بلور بوده و به مقدار بسیار زیاد مصرف می گردد.

با توجه به تولید انبوه شیشه و بلور در کشور و اینکه این صنعت یکی از پررونق ترین صنایع کشور می باشد. محصولات تولیدی آن ها مشتریان بسیاری دارد. و این نیز ناشی از کیفیت بالای محصولات تولیدی توسط کارخانجات شیشه و بلور می باشد. در ماه های اخیر به علت استقبال مشتریان از محصولات تولیدی این صنایع ، واحدهای کنترل کیفی و توسعه این کارخانجات به صورت مشترک خواستار رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم شده اند.

و با هماهنگی های لازم با کارخانجات تولید کننده کربنات سدیم درخواست خود را مبنی بر رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم اعلام نموده اند. تولیدکنندگان کربنات سدیم نیز با استقبال از این موضوع در راستای حمایت از تولید داخلی با این خواسته موافقت نموده اند. و با فراهم نمودن زیر ساخت های کمی و کیفی در تلاش هستند. تا پایان سال جاری شاخص کیفی محصولات خود را بر تا حد انتظار خریداران افزایش دهند.

البته نا گفته نماند که در حال حاضر تولید کنندگان کربنات سدیم انواع استانداردهای داخلی و بین المللی را برای محصولات خود دریافت نموده اند. ولی این افزایش شاخص کیفی بنا بر درخواست خریداران بزرگ و دائمی صورت می گیرد. با افزایش مجدد شاخص های کیفی ، انتظار بر این است. تا کیفیت محصولات مرتبط با کربنات سدیم نیز ارتقا یابد. و برای تولیدکنندگان فرصت های جدیدی در بازارهای بین المللی ایجاد نماید.

 

رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم

 

انواع کربنات سدیم قابل عرضه توسط شرکت کربنات ایران

 

 

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی مراغه

 

نتایج رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم در کیفیت محصولات تولیدی

رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم در کیفیت محصولات تولیدی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. زیرا همانگونه که بیان شد.کربنات سدیم به عنوان ماده اولیه اساسی در خطوط تولید محصولات مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. و طبیعتا هر چقدر شاخص های کیفی این محصول افزایش یابد. کیفیت فرآورده نهایی نیز ارتقا خواهد یافت. یعنی موارد اثر مستقیمی بر یکدیگر دارند.

فرآورده های شیشه ، بلور و کریستال جزو محصولات زینتی می باشند. و به صورت گسترده در زندگی روزمره ما وجود دارند. و کیفیت این محصولات جزو لاینفک آن ها می باشد. لذا با ارتقا کیفیت محصول نهایی ، رغبت خریداران برای خرید این قبیل محصولات بیشتر خواهد شد. و موجب رشد تولید و درآمد زایی بیشتر برای تولیدکنندگان خواهد شد.

تولید کنندگان شیشه ، بلور و کریستال با نیاز سنجی از بازار خواهان رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم شده اند. چون مشتریان این بخش ، کیفیت را اولین اولویت خود می دانند. و خواستار خرید جنس با بالاترین کیفیت ممکن می باشند. تولیدکنندگان کربنات سدیم نیز با آگاهی از این موضوع تمام تلاش خود را مبنی بر فراهم نمودن بسترها و زیر ساخت ها جهت رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم قرار داده اند.

صادراتی بودن این محصول نیز یکی از عوامل دیگر در راستای رشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیم می باشد. زیرا شرایط حضور و رقابت در بازارهای جهانی با شرایط بازارهای داخل کشور بسیار متفاوت می باشد. و در آن ها کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب حرف اول را می زند. تولیدکنندگان نیز در جهت حضور در بازارهای جهانی و ایجاد فرصت های مناسب برای صادرات این محصول ، در صدد رشد شاخص کیفی کربنات سدیم می باشند.

 

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنان

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

برچسب‌ها: خرید کربناتخرید کربنات سدیمخرید کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهخرید کربنات سدیم سبکخرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهخرید کربنات سدیم مراغهخرید کربنات سمنانخرید کربنات مراغهرشد 20 درصدی شاخص کیفی کربنات سدیمسودا اششرکت آب اکسیژنه ایرانشرکت استیک ایرانشرکت پرکلرین ایرانشرکت سولفوریک ایرانشرکت کربنات ایرانشرکت کلریدریک ایرانشرکت متانول ایرانفروش سودا اشفروش عمده کربنات سدیمفروش کربناتفروش کربنات سدیمفروش کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهفروش کربنات سدیم در تبریزفروش کربنات سدیم در تهرانفروش کربنات سدیم سبکفروش کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهفروش کربنات سدیم مراغهفروش کربنات سمنانفروش کربنات مراغهفروشنده عمده کربنات سدیمقیمت کربنات سدیمکربنات دو سودکربنات سدیم 50 کیلوییکربنات سدیم سبککربنات سدیم سمنانکربنات سدیم سنگینکربنات سدیم مراغهکربنات سمنانکربنات مراغهنماینده کاوه سودانماینده کربنات سمنان

جدیدترین مطالب

رشد ۶ درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها

رشد 6 درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها مقدمه با گسترش روزافزون صنایع…

3 ماه قبل

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم ۵۰ کیلویی

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم 50 کیلویی مقدمه در این مقاله، به بررسی روش‌…

5 ماه قبل

مصرف کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تصفیه نفت خام

مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی در تصفیه نفت خام مقدمه مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در صنایع غذایی

کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در صنایع غذایی مقدمه کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در…

5 ماه قبل

استفاده از کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در آزمایشگاه های شیمی

استفاده از کربنات سدیم 50 کیلویی در آزمایشگاه های شیمی مقدمه استفاده از کربنات سدیم…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تولید مواد شوینده

کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید مواد شوینده مقدمه کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید…

5 ماه قبل