اخبار

کاهش ۳۰ درصدی واردات کربنات سدیم

فهرست مطالب

کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم

مقدمه

در این مبحث به بررسی دلایل و روند کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم خواهیم پرداخت. کربنات سدیم با توجه به ویژگی های شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد در بسیاری از صنایع مرتبط به عنوان ماده اولیه اساسی مورد استفاده قرار می گیرد. به گونه ای که حتی در بعضی از بخش ها ، خوراک اصلی خطوط تولید می باشد. پس میزان مصرف این محصول از لحاظ وزنی ، مقدار بسیار زیاد می باشد.

گستردگی صنوف مرتبط با کربنات سدیم نیز به نوبه خود یکی دیگر از علل مصرف زیاد این محصول به عنوان ماده اولیه می باشد. لذا کارخانجات تولید کننده کربنات سدیم ، می بایست به صورت مداوم ، خوراک صنایع مختلف را تامین نمایند. حال اگر تولید کنندگان کربنات سدیم بتوانند نیاز داخل را به صورت کامل تامین نمایند. شاهد کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم خواهیم بود.

شرکت کربنات ایران نیز یکی از بزرگترین تامین کنندگان ، انواع کربنات سدیم سبک و سنگین در سطح کشور می باشد. که با ایجاد شعب متعدد در اقصی نقاط کشور ، نیاز اغلب مصرف کنندگان را در جهت کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم به صورت مستمر تامین می نماید. این مجموعه با فروش کربنات سدیم در راستای عرضه و تامین این محصول ، آن را به  صورت عمده و خرده و با نازلترین قیمت موجود در بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شرکت کربنات ایران با در اختیار داشتن امکانات حمل و نقلی ، قابلیت ثبت سفارش و ارسال آن به هر نقطه از کشور را دارا می باشد. همچنین این مجموعه با کسب نمایندگی از شرکت های معتبر تولید کننده کربنات سدیم ، این توانایی را کسب نموده است. که مواد اولیه صنایع بزرگ و کوچک را به صورت مداوم و مستمر تامین نماید.

تامین مداوم و بی وقفه محصول مورد نیاز مصرف کنندگان در نهایت منجر به کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم گردیده است. شما خریداران محترم نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارشات خود با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر در کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم

در کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم عوامل بسیاری دخیل می باشند. که همگی در کنار هم زنجیره کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم را تکمیل نموده اند. یکی از این عوامل افزایش میزان تولید واحدهای تولید کربنات سدیم در سطح کشور می باشد. در طی سال های اخیر ، مشکلات بسیاری برای تولید کنندگان در اثر عدم تامین کافی مواد اولیه به وجود آمده بود.

و چون کربنات سدیم به عنوان یک ماده اولیه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف کنندگان کربنات سدیم نیز با مشکلات فراوانی مواجه شده بودند. با گذشت زمان ، دولت و بخش خصوصی تدابیر ویژه ای را در این زمینه اندیشیدند. و با حمایت های که از تولید کنندگان این محصول نمودند. باعث شدند تا واحدهای تولید کننده کربنات سدیم ، ظرفیت خطوط تولید خود را افزایش دهند.

با افزایش یافتن ظرفیت خطوط تولید کربنات سدیم ، مشکل کمبود این محصول به صورت خودکار مرتفع گردید. و در طول چند سال اخیر ، با رفع این مشکل شاهد رونق تولید و افزایش میزان تولید ، واحدهای مصرف کننده کربنات سدیم هستیم. و چون مصرف کنندگان قبلا مشکل کمبود مواد اولیه را با واردات کربنات سدیم رفع می نمودند. لذا با افزایش تامین کربنات سدیم ، شاهد کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم می باشیم.

دیگر عامل موثر در کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم ، افزایش میزان عرضه و در کنار آن بالا بردن کیفیت محصول تولیدی می باشد. در طول دو سه سال اخیر با رشد مقدار تولید کربنات سدیم ، میزان عرضه ان در بازار نیز افزایش یافته است. و روند عرضه و تامین این محصول به صورت مداوم صورت می گیرد. و مصرف کنندگان محصول مورد نیاز خود را به سهولت تامین می نمایند.

بالا رفتن کیفیت محصول تولیدی نیز در کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم موثر می باشد. زیرا با افزایش کیفیت این محصول ، واحدهای تولیدی ، رغبت بیشتری برای خرید کربنات سدیم تولید داخل از خود نشان می دهند. و کربنات سدیم وارداتی خود را با نمونه داخلی جایگزین می نمایند.

 

کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم

 

انواع کربنات سدیم قابل عرضه توسط شرکت کربنات ایران

 

 

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی مراغه

 

پیامدهای کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم

کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم ، پیامدهای مثبت متعددی به دنبال دارد. به عنوان اولین پیامد مثبت می توان به کاهش قابل توجه میزان ارز خروجی از کشور اشاره نمود. طبق بررسی های اماری صورت گرفته با کاهش 30 درصدی میزان واردات کربنات سدیم ، مبلغی در حدود 1.3 میلیون دلار صرفه جویی ارزی عاید کشور شده است. که به نوبه خود ، مقدار قابل ملاحظه ای می باشد.

و در صورت ورود به چرخه تولید ، می تواند باعث رونق تولید و رشد شاخص های اقتصادی گردد. افزایش میزان اشتغال نیز یکی دیگر از پیامدهای مثبت روند کاهش واردات می باشد. در حالت کلی با کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم ، واحدهای تولیدی داخلی مجبور به تامین این مقدار می باشند. لذا می بایست میزان تولید خود را افزایش دهند. و افزایش میزان تولید ، مستلزم گسترش خطوط تولدی می باشد.

با گسترش خطوط تولید ، نیروی تولید بیشتری وارد چرخه تولید خواهد شد. که به معنی افزایش اشتغال به شکل مستقیم و غیر مستقیم می باشد. تاثیر مثبت دیگر کاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیم ، رشد شاخص های تولیدی و اقتصادی می باشد. بررسی های آماری صورت گرفته نشان می دهند. که با این میزان از کاهش واردات ، شاهد رشد 2 درصدی شاخص رشد تولید ناخالص داخلی خواهیم بود.

به طبع رشد 2 درصدی شاخص رشد تولید ناخالص داخلی ، شاخص های اقتصادی نیز ، آمارهای مثبتی را ثبت خواهند نمود. تمامی این موارد نیز در کنار هم بر روند رکود تولید اثر خواهند گذاشت. و باعث خواهند شد تا چرخه تولید و تامین کربنات سدیم به میزان متناسبی از رکود حاکم ، خارج گردد. در نهایت نیز شاهد رونق تولید داخلی و اقتصاد کشور خواهیم بود.

 

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنان

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

برچسب‌ها: خرید کربناتخرید کربنات سدیمخرید کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهخرید کربنات سدیم سبکخرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانخرید کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهخرید کربنات سدیم مراغهخرید کربنات سمنانخرید کربنات مراغهسودا اششرکت کربنات ایرانفروش سودا اشفروش عمده کربنات سدیمفروش کربناتفروش کربنات سدیمفروش کربنات سدیم 50 کیلویی سبک مراغهفروش کربنات سدیم در تبریزفروش کربنات سدیم در تهرانفروش کربنات سدیم سبکفروش کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی سمنانفروش کربنات سدیم سنگین 50 کیلویی مراغهفروش کربنات سدیم مراغهفروش کربنات سمنانفروش کربنات مراغهفروشنده عمده کربنات سدیمقیمت کربنات سدیمکاهش 30 درصدی واردات کربنات سدیمکربنات دو سودکربنات سدیم 50 کیلوییکربنات سدیم سبککربنات سدیم سمنانکربنات سدیم سنگینکربنات سدیم مراغهکربنات سمنانکربنات مراغهنماینده کاوه سودانماینده کربنات سمنانوارد کننده کربنات سدیم

جدیدترین مطالب

رشد ۶ درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها

رشد 6 درصدی مصرف کلریدریک و مواد اولیه شوینده ها مقدمه با گسترش روزافزون صنایع…

3 ماه قبل

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم ۵۰ کیلویی

تولید سدیم سیانید با کربنات سدیم 50 کیلویی مقدمه در این مقاله، به بررسی روش‌…

5 ماه قبل

مصرف کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تصفیه نفت خام

مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی در تصفیه نفت خام مقدمه مصرف کربنات سدیم 50 کیلویی…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در صنایع غذایی

کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در صنایع غذایی مقدمه کاربرد کربنات سدیم 50 کیلویی در…

5 ماه قبل

استفاده از کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در آزمایشگاه های شیمی

استفاده از کربنات سدیم 50 کیلویی در آزمایشگاه های شیمی مقدمه استفاده از کربنات سدیم…

5 ماه قبل

کاربرد کربنات سدیم ۵۰ کیلویی در تولید مواد شوینده

کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید مواد شوینده مقدمه کاربردکربنات سدیم 50 کیلویی در تولید…

5 ماه قبل