فهرست مطالب

کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان

مقدمه

در این مطلب دلایل کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان را بررسی خواهیم نمود. شرکت کربنات ایران یکی از مجموعه های شناخته شده فروش انواع کربنات سدیم سبک و سنگین می باشد. که با دارا بودن سابقه ای طولانی مدت در زمینه فروش کربنات سدیم 50 کیلویی سبک و سنگین ، نمایندگی فروش این محصول را کسب کرده و اقدام به عرضه این محصول نموده است.

شرکت کربنات ایران با دایر نمودن شعبات متعدد در سراسر کشور به ویژه شهرهای تهران و تبریز ، انواع کربنات سدیم سبک و سنگین را به صورت عمده و خرده و با نازلترین قیمت موجود در بازار در اختیار مشریان قرار می دهد. شما خریداران و مصرف کنندگان محترم نیز می توانید جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره های لازم با واحد فروش کربنات سدیم تماس حاصل فرمایید.

حال می خواهیم به بررسی عوامل کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان بپردازیم. عوامل متعددی در کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان تاثیر گذار می باشند. که از جمله این موارد می توان به افزایش تقاضا ، رشد مصرف ، کاهش میزان تولید ، کاهش عرضه اشاره نمود. به طور کلی با نزدیک شدن فصل زمستان و کاهش دمای هوا ، شاهد میزان تولید و عرضه کربنات سدیم در بازار خواهیم بود.

میزان کاهش تولید و عرضه نیز به قدری خواهد بود که شاهد تاثیر نامطلوب آن در بازار خواهیم بود.

به عبارتی دیگر دلیل اصلی کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان ، کاهش میزان عرضه و تامین مواد اولیه جهت تولید این محصول می باشد. به عنوان مثال با برودت هوا و افت دما ، تامین انرژی کارخانجات تولید کربنات سدیم با مشکل مواجه شده و به طبع آن روند تولید این محصول نیز دچار اختلال خواهد گردید.

با پدیدار شدن چرخه کاهش تولید ، مشکلات دیگری نیز از قبیل افزایش قیمت ، رشد تقاضا ، کمبود مواد اولیه پدیدار خواهند شد. که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

عوامل اصلی کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان

حال که به بررسی عوامل اصلی کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان می پردازیم. باید خاطر نشان شویم که عوامل متعددی در این کاهش تولید تاثیر گذار می باشند. که هر کدام از آن ها در نوبه خود قابل بحث و بررسی می باشند. اولین دلیل اصلی کاهش تولید این محصول از سوی کارخانجات تولید کننده ، کمبود سوخت و انرژی در فصل زمستان می باشد.

از اواخر فصل پاییز و همزمان با کاهش دمای هوا ، مصرف انرژی روندی صعودی را طی خواهد نمود. به طوری که تامین همزمان سوخت برای گرمایش و کارخانجات میسر نخواهد بود. زیرا تاسیسات تامین سوخت و زیرساخت ها ، توانایی تامین حجم مصرفی ، مصرف کنندگان را دارا نمی باشد. بنابراین شبکه تامین انرژی کشور با مشکلات جدی روبرو شده و تامین همزمان سوخت کارخانجات و سیستم های گرمایشی دچار اختلال گسترده ای خواهد شد.

با توجه به این که از چندین سال قبل شاهد کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان و بروز چنین مشکلاتی در فصول سرد سال می باشیم. و تاسیسات تامین سوخت کشور نیز با فرسودگی و اصطحلاک مواجه می باشند. در حال حاضر راهکاری بجز کاهش سوخت کارخانجات و واحدهای تولیدی در دسترس نمی باشد. و اولویت با تامین سوخت سیستم های گرمایشی می باشد.

لذا دولت با اتخاذ تدابیر ویژه ای اقدام به کاهش میزان سوخت کارخانجات و تولید کننده ها خواهد نمود. تا چرخه تامین سوخت مصارف خانگی و گرمایشی متوقف نگردد. با این اقدام در اولین مرحله شاهد کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان خواهیم بود. البته ناگفته نماند که عوامل دیگری نیز مانند عدم عرضه توسط فروشندگان ، افزایش تولید محصولات مرتبط با کربنات سدیم ، افزایش تقاض برای خرید در کنار کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان باعث کمبود این محصول در بازار خواهند شد.

کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان

کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان

 

انواع کربنات سدیم قابل عرضه توسط شرکت کربنات ایران

 

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی مراغه

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی مراغه

 

تاثیرات کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان

با توجه به این که کربنات سدیم به عنوان یک ماده اولیه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان تاثیرات بسزایی در روند تولید سایر محصولات مرتبط بر جای خواهد گذاشت. و خطوط تولید کارخانجات و تولیدی ها با کمبود شدید مواد اولیه روبرو خواهند شد. و این کمبود مواد اولیه باعث خواهد شد تا کارخانجات از مواد اولیه موجود در انبارهای خود استفاده نمایند.

که این کار هم مدت زیادی به طول نخواهد انجامید. و با اتمام موجودی های انبار ، خطوط تولید تا تامین مجدد مواد اولیه دچار تعطیلی موقتی خواهند شد.

همچنین با کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان ، تامین و عرضه این محصول به طور محسوسی در بازار دچار کاهش خواهد شد. و با همزمان با افزایش تقاضا جهت خرید کربنات سدیم و کاهش فروش آن ، قیمت این محصول به صورت طبیعی در بازار دچار افزایش خواهد شد. البته سودجویی برخی افراد نیز در این افزایش قیمت بی تاثیر نمی باشد. لذا شرکت کربنات ایران به عنوان بزرگترین تامین کننده انواع کربنات سدیم ، این محصول را در انبارهای خود موجود می نماید.

تا تولید کنندگان و مصرف کنندگان بتوانند مواد اولیه مورد نیاز خود را در تمامی مقاطع زمانی به صورت مستمر از این شرکت تهیه نمایند. البته ناگفته نماند که روند کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان و افزایش قیمت این محصول به صورت موقتی بوده و با عبور از شرایط پیش آمده ، شرایط تولید کارخانجات تولید کننده کربنات سدیم به روال قبلی خود برگشته و مشکل کاهش 40 درصدی تولید کربنات سدیم در زمستان به صورت  کامل رفع خواهد شد.

 

 

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنان

خرید کربنات سدیم سبک 50 کیلویی سمنان

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/